Δευτέρα 12 Μαρτίου 2018

Χρόνια Πολλά κορίτσι μου!!!

8 χρόνια κι όμως είναι μόλις σα χτες... Το κορίτσι μου το μεγάλο έχει σήμερα γενέθλια! Γίνεται 8 χρονών! Είναι πια μια μικρή κυρία...



Της αρέσει το διάβασμα κι η μουσική. Τώρα διαβάζει τα "Γενέθλια" (λόγω των ημερών - χιχι) της Ζωρζ Σαρρή και παίζει το Arabesque του Burgmüller. Η αγαπημένη της σειρά είναι "οι περιπέτειες της Ladybug". Τριγυρνάει στο σπίτι χορεύοντας και τραγουδώντας το. Για τη σημερινή ημέρα αντί για τούρτα θα φτιάξουμε τάρτα με φράουλες, που είναι άλλωστε και το αγαπημένο της φρούτο. Ξυπνάει πρωί -πιο πρωί από την ώρα που πρέπει- ανοίγει το μικρό πορτατίφ της και διαβάζει Μίκυ Μάους. Το παιχνίδι της είναι απόλαυση να το ακούς. Παίρνει τις κούκλες, αλλάζει φωνές, φτιάχνει ιστορίες. Και με το μυαλουδάκι της- μου λέει "μαμά, μου αρέσει πολύ να παίζω και με τη φαντασία μου". Της αρέσουν τα αυτοκόλλητα και οι κάρτες santoro, τα χρωματιστά μολύβια και οι παράξενες γόμες. 
Της αρέσει και το παγωτό! Η αγαπημένη της γεύση είναι η βανίλια με κομματάκια φράουλα. Και τα μάφινς. Τα σοκολατένια. Αγαπά πολύ και τη ζωγραφική. Και βάζει χρώματα πολλά και έντονα. Κι έτσι εύχομαι να είναι όλη της η ζωή. Χρωματιστή! Γιατί χρωματιστή είναι και η καρδιά της. Καρδιά ανοιχτή, φωτεινή, ζεστή! Χρωματιστός είναι κι ο νους της... Οξυδερκής, σπιρτόζος, γελαστός! 


Είναι το μωρό μου. Είναι το κορίτσι μου. Είναι το μωρό μου που έγινε κορίτσι! Τη θαυμάζω, την καμαρώνω και την αγαπώ! Όλοι την αγαπούμε - όλοι την αγαπούν! Δε σου αφήνει περιθώρια, σε κερδίζει αμέσως. Με το βλέμα της, με τα λόγια της, με όλο της το είναι... Γράφω πολλά;  Θέλω να γράψω κι άλλα, μπορώ να γράφω για ώρες. Δε με νοιάζει. Το παιδί μου σήμερα γιορτάζει και για μένα γιορτάζει όλη η πλάση!..









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου