Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013

Γιορτούλες για εγκύους!

Baby Showers

Όσο κι αν κάποιοι τάσσονται κατά του ξενόφερτου εθίμου, κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί οτι η επικείμενη γέννηση ενός παιδιού είναι ευλογία και φέρνει χαρά σε οικογένεια και φίλους. Οπότε, Baby Shower μπορεί να θεωρηθεί κάθε ευκαιρία γιορτής για τη μέλλουσα μανούλα και το μωρό που έρχεται .

Όπως σας έχω ξαναπεί αυτή τη χρονιά πολλά μωράκια θα μπούνε στη ζωή μας κι εγώ όλο σκέφτομαι πώς να κάνω τις φίλες μου πιο χαρούμενες και ενθουσιασμένες, έτοιμες να υποδεχθούν στην αγκαλιά τους τα μικρά τους! 

Παίρνω, λοιπόν, τηλέφωνο τη φίλη μου τη Μάρθα  (http://www.marthastewart.com/)    η οποία σε αυτά είναι "μανούλα" και της λέω 
- Μαρθάκι σώσε με!
- Γιατί τι έγινε, μου απαντά.
- Να παιδί μου, οι φίλες μου περιμένουν μωράκια και θέλω λίγο πριν γεννήσουν να τους ετοιμάσω γιορτούλες - έκπληξη!
- Α, αυτό είναι; 
- Ναι Μαρθούλα αυτό είναι, λίγο σου φαίνεται;
- Όχι παιδί μου, απλώς πνίγεσαι σε μια κουταλιά νερό.
- Γιατί;
- Φαντασία έχεις;
- Έχω!
- Όρεξη για αυτό που θα κάνεις έχεις;
- Έχω!
- Βοηθούς έχεις;
- Πώς δεν έχω, έχω το μυρμηγκάκι μου!
- Ε τότε είσαι έτοιμη. Μπες και στην ιστοσελίδα μου και δες το χρονοδιάγραμμα οργάνωσης για πάρτι για εγκύους που έχω και δε θέλεις τίποτε άλλο.
- Λες;
- Λέω και τώρα I am sorry, μα με περιμένουν για γύρισμα. Bye!
- Bye Martha...

Να, λοιπόν, τι προτείνει η αγαπημένη:

5 εβδομάδες πριν:
  • Ορίζεις μία ημερομηνία για τη γιορτή.
  • Ορίζεις ένα θέμα ανάλογα αν το μωρό είναι αγόρι ή κορίτσι.
  • Φτιάχνεις μια λίστα προσκεκλημένων και αποφασίζεις αν θα συμπεριλάβεις άνδρες και παιδιά.
  • Βρίσκεις σε ποιο χώρο θα κάνεις τη γιορτή
4 εβδομάδες πριν:
  • Αποφασίζεις το μενού και τις δραστηριότητες της γιορτής.
  • Ετοιμάζεις τις προσκλήσεις.
3 εβδομάδες πριν:
  • Ταχυδρομείς τις προσκλήσεις
  • Αγοράζεις τα υλικά που χρειάζεσαι και δεν χαλάνε.
  • Ξεκινάς την προετοιμασία της διακόσμησης (κατασκευές κλπ).
1 με 2 εβδομάδες πριν:
  • Τηλεφωνείς στους καλεσμένους που δεν απάντησαν.
  • Φτιάχνεις κατάλογο με τα πράγματα που σου έμειναν να αγοράσεις.
3 ημέρες πριν:
  • Αγοράζεις τα τρόφιμα.
1 ημέρα πριν:
  • Ολοκληρώνεις τη διακόσμηση του χώρου.
  • Μαγειρεύεις αλμυρά και γλυκά εδέσματα.
Γενικότερα, νομίζω οτι το παραπάνω είναι ένα καλό πρόγραμμα για κάθε είδους εκδήλωση που ετοιμάζουμε. 

Καλά ξεφαντώματα!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου