Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012

Tea ώρα είναι;

Είναι ώρα για ένα ζεστό τσαγάκι;..

Είναι είναι!
Και φυσικά το τσαγάκι μόνο του δεν είναι το "απόλυτο". 
Για να γίνει θέλει και τα βουτηματάκια του, θέλει και τα κρουασανάκια του, θέλει και το κεκάκι του, μα πάνω απ' όλα θέλει όμορφη παρεούλα!


Είχα εκτυπώσει εικόνες που μου άρεσαν -ύμνο στο τσάι- τις οποίες δίπλωσα κυλινδρικά και τοποθέτησα μία σε κάθε θέση του τραπεζιού μαζί με το σερβίτσιο κάπως έτσι...



Κι εδώ πιατάκι για το γλυκό και το αλμυρό μας κέρασμα, μαζί με το σερβίτσιο του τσαγιού. Δίπλα με κορδελίτσα σε  διαφορετικό χρώμα για κάθε καλεσμένη κουταλάκι και πηρουνάκι.


Το σερβίτσιο της "οικοδέσποινας" διαφορετικό από τα υπόλοιπα, μιας κι αγαπώ πολύ το φλυτζάνι μου με τα γαλάζια λουλουδάκια, προίκα από τη γιαγιά μου, οπότε δεκτή και μια μικρή παραφωνία


Το μενού αποτελούσαν:
  • διαφορετικές γεύσεις από τσάι
  • αλμυρό κέικ τυριού
  • κρουασανάκια ζαμπόν-τυρί
  • μπατόν σαλέ 
  • βουτήματα διάφορα με μαρμελάδα και σοκολάτα
  • γλυκό σε ποτήρι με γιαουρτάκι και μαρμελάδα φράουλα
  • σοκολατένιες ελίτσες



Το tea party έληξε με την παρουσίαση προγράμματος ανερχόμενης ροκ τραγουδίστριας - κιθαρίστριας, η οποία χειροκροτήθηκε με θέρμη από το κοινό της, απέσπασε άριστες κριτικές και τώρα πια διαθέτει φανατικό κλαμπ θαυμαστών!


1 σχόλιο:

  1. Ζητώ συγνώμη για τα διαστήματα απουσίας από την παρέα μας. Για διάφορους λόγους έχω μειώσει κατά πολύ το χρόνο που διαθέτω στο ιστολόγιο κι ελπίζω σύντομα να επανέλθω στους γνώριμους ρυθμούς μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή