Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012

Μυρμηγκο..ατάκες!

Το μικρό μου μυρμηγκάκι είναι 31 μηνών και η γλωσσίτσα της τρέχει πια ροδάνι. Μερικές από τις πιο αστείες ατάκες που έχει πετάξει τελευταία, είναι:

1.
Μυρμηγκάκι: Μαμά που πάει η γιαγιά;
Μαμά: Πάει στο μπάνιο.
Μυρμηγκάκι: Να ουρήσει;

(τόσο αστείο να ακούς "καθαρεύουσα" από μια σταλίτσα)

2.
Γιαγιά: Θα γράψουμε ένα γράμμα στον Άγιο Βασίλη να του πούμε τι δώρο θέλεις για τα Χριστούγεννα.
Μυρμηγκάκι: Θέλω καραμέλες και μια κούκλα... να του γράψουμε δύο γράμματα.

(δύο τα δώρα, δύο και τα γράμματα - μαθηματικό μυαλό;)

3.
Μαμά: Έλα να ετοιμαστούμε να κατέβουμε στη γιαγιά.
Μυρμηγκάκι: Δεν έχω και πολύ όρεξη, αλλά εντάξει...

(Χριστέ μου, δεν έχει κι όρεξη!)

4.
Είπε στον μπαμπά της σήμερα το πρωί πηγαίνοντάς την στη γιαγιά.

Μυρμηγκάκι: Μπαμπά, θέλω να γίνω ζωγράφος!

(σημειωτέον: θέλει να γίνει και γιατρός και τραγουδίστρια και αμαζόνα)

5.
Μια φίλη μας: Πότε θα έρθεις και στο σπίτι μου να μου κάνεις μια επίσκεψη;
Μυρμηγκάκι: Το συντομότερο!

(Ώπα)

6.
Μυρμηγκάκι: Μα δε θέλω να πάω στο γιατρό για εμβόλιση, δεν έχω τίποτα!

7.
Μυρμηγκάκι: Mommy μου, σε αγαπάω!

(είμαστε και ολίγον αγγλομαθείς)

8. 
Μυρμηγκάκι: Οι γονείς μου πηγαίνουν στη δουλειά, αλλά μετά επιστλέφουν...
 και
Μυρμηγκάκι: Να πάρω μια καραμελίτσα και για τους γονείς μου!

(έντονο το αίσθημα της οικογένειας)

9.
Μαμά: Θα ήθελες να έχεις ένα αδελφάκι;
Μυρμηγκάκι: Ναι, ναι πολλά!
Μαμά: Πόσα δηλαδή;
Μυρμηγκάκι: Ένα, δύο, τλία, τέσσερα, πέντε...

(κάπου εκεί τη διέκοψα!)

10. Στο μπάνιο είναι στο γιο-γιο της, χτυπάει τηλέφωνο και μιλώ με μια φίλη μου.
Μαμά: Ναι, Άννα μου, συγνώμη, είμαστε στο μπάνιο γιατί η μικρή κάνει τσίσα της.
Μυρμηγκάκι: Πες της κάνω και κακά!

(φιλαλήθεια πάνω από όλα)

Ένα σωρό ακόμα λογάκια που δεν τα θυμάμαι καν. Καθημερινός βομβαρδισμός!

Επίσης, από άρθρωση καλά πάμε. Το "ρ" μένει μόνο που κάποιες φορές το προφέρει κάποιες όχι. Θα ζητήσει, δηλαδή "νερό", αλλά τις απόκριες θέλει να ντυθεί "μπαλαλίνα".

Τι θαύμα που είναι όταν ξεκινούν τα μικρούτσικα να εκφράζουν τις σκέψεις τους αρθρώνοντας λόγο! 

3 σχόλια:

  1. Η "εμβόλιση" και τα "κακά" ήταν τα καλύτερα, χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αμ θα αρχίσετε κι εσείς σιγά σιγά και θα δεις πόσο υπέροχο και συνάμα διασκεδαστικό είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απίθανη η μικρή σας! Νομίζω πρέπει να κυκλοφορείτε με μπλοκάκι και να σημειώνετε ατάκες! Και η κόρη μας, πρωτάκι στο Δημοτικό, ανακοίνωσε πως θα γίνει Αρχαιολόγος (!) και κομμώτρια. Δεν ξέρω πως συνδιάζονται και τα δύο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή