Πέμπτη 28 Ιουνίου 2012

Τα κοκαλάκια (όχι της νυχτερίδας)

Το μυρμηγκάκι μου όταν γεννήθηκε δεν είχε και τόσα πολλά μαλλάκια. Δηλαδή είχε, αλλά έμοιαζε περισσότερο με αγοράκι παρά με κοριτσάκι. Γι αυτό κι η θεία μου η Μαράκι, αδελφή του παππού μου, όταν ήρθε στο μαιευτήριο να μας δει, είπε με ένα πλατύ χαμόγελο στον μπαμπά μου "να σου ζήσει ο εγγονός!". "Κορίτσι είναι θεία", της είπα την πρώτη φορά. Όμως, μετά το είπε ξανά "αχ, τι κούκλος που είναι!". "Θεία, είναι κορίτσι!" είπα κι εγώ με σθένος. Από την τρίτη, όμως, φορά και μετά, δεν το ξανασχολίασα. Πάντως, τώρα πια που το μυρμηγκάκι είναι δύο χρονών, η θεία έχει καταλάβει πως είναι κορίτσι, αφού μάλιστα μας έφερε κι ωραία κοριτσίστικα παπουτσάκια !


Το αγοροκόριτσό μου, εδώ τεσσάρων μηνών


Βέβαια, δεν αποδίδω το μπέρδεμα της θείας στην έλλειψη μαλλιών της μικρής. Άλλωστε, γεννιούνται τα κοριτσάκια με την αλογοουρά έτοιμη ή με τις μπούκλες να ανεμίζουν; Τα κάλλη θέλουν χρόνια και θυσίες. Έτσι κι εμάς σιγά σιγά, τα μαλλάκια μεγάλωσαν κι έγιναν όμορφες μπουκλίτσες.

Κι ήρθε το επόμενο καλοκαίρι και μας βρήκε με μαλλί πλούσιο, σγουρό και κοκκινωπό! Που όταν το χτένιζες γινόταν μια υπέροχη αφάνα, τουρλωτή τουρλωτή, σαν τη γιαγιά μου, καλή ώρα, όταν βγαίνει από το κομμωτήριο. Ιδού και τα πειστήρια:


Το μυρμηγκάκι 16 μηνών και πολλών τριχών

Κι όσο οι τρίχες αύξαναν, αύξανε αναλόγως κι ο αριθμός από τα κοκαλάκια μας, τα τσιμπιδάκια μας,  τις κορδέλες μας, τις στέκες μας κι όλα αυτά τα κοριτσίστικα αξεσουάρ. Είμαι που είμαι κι εγώ επιρρεπής στα μπιχλιμπίδια, ήρθε και η πλούσια κόμη της μικρής και "ξεσάλωσα" η κοριτσομάνα.

Έχουμε πάρει ένα μικρό βαλιτσάκι και τα βάζουμε όλα μέσα και κάθε φορά διαλέγουμε ποιο ταιριάζει με τα ρούχα μας ή ποιο ταιριάζει με τη διάθεση της μυρμηγκομικρούλας.

Με μια γρήγορη ματιά που έριξα στο διαδίκτυο, βρήκα πράγματα και θαύματα λιμπιστικά και γλυκούλικα κι ας είναι κάποια μόνο για να τα βλέπεις.


Τα λέλουδα τώρα το καλοκαίρι είναι must. Μόνο προσοχή στις μελισσούλες!


Κι άλλο λουλουδάκι, κεντημένο με βελονάκι αυτή τη φορά, εξίσου όμορφο και χαριτωμένο.


Εδώ τσιμπιδάκια για μικρά και γκλάμουρους κοριτσοναυτάκια, όπως η Αλίκη στο Ναυτικό!

Για τις μικρές νεράιδες, στεφανάκια για τα μαλλιά. Και προσοχή στα παλικάρια!

Για πολλά μαλλάκια, ιδιαίτερα τώρα το καλοκαίρι με τις ζέστες, οι κοτσιδούλες είναι ότι πρέπει.


Και φυσικά, από μια κοριτσίστικη συλλογή με κοκαλάκια, δεν πρέπει να λείπουν οι στέκες. Χρωματιστές, μονόχρωμες, με πετρούλες, με φιογκάκια, με σχεδιάκια, είναι όλες τους χρήσιμες και υπέροχες. Να κάποιες που ξεχώρισα:

Για σοβαρές μικρές κυρίες


Για ρομαντικές μικρές κυρίες


Για παιχνιδιάρες μικρές κυρίες

Για το τέλος, άφησα τα τσιμπιδάκια για επίδοξες μπαλαρινούλες



Βέβαια, αν δε θέλουμε να αγοράσουμε κοκαλάκια, γιατί κάποια είναι όντως αδικαιολόγητα ακριβά, μπορούμε οι χρυσοχέρες μανούλες να τα φτιάξουμε και μόνες μας. Χρησιμοποιείστε απλά τσιμπιδάκια ή κλιπς, απλές στέκες και με όρεξη και φαντασία μεταμορφώστε τα σε κοκαλάκια "υψηλών προδιαγραφών" και "κοριτσίστικων ονείρων". Τα υλικά που μπορεί να χρησιμοποιήσει κανείς είναι άπειρα. Από ύφασμα και μαλλί για πλέξιμο, μέχρι κουμπιά και τσόχα.




Εγώ στο μυρμιγκάκι έχω φτιάξει από τσόχα τα παρακάτω, στα οποία οι κοπέλες που προτείνουν τη δημιουργία τους, δίνουν και πολύ καλές και λεπτομερείς οδηγίες:





Επίσης, πολύ εύκολα στην κατασκευή τους είναι τούτα εδώ τα κοκαλάκια από τσόχα. Φτιάχνονται στο λεπτό και είναι σούπερ παιχνιδιάρικα.



Αυτά για τα κοκαλάκια στα μαλλάκια! Τόσο για τα μικρά μας κοριτσάκια, όσο και για εμάς τις μανούλες που κρύβουμε μέσα μας ένα κοριτσάκι...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου