Πέμπτη 10 Μαΐου 2012

Εφιάλτες...

Καλέ, ποιος έβαλε βόμβα στο συρτάρι με τα ρούχα του παιδιού μου;;;




Ω, Παναγιά μου, εφιάλτης ήταν...





Και μια και σας λέω για τους δικούς μου εφιάλτες, να σας πω κι αυτούς του μυρμηγκιού. Ακούω, ένα βράδυ να μου φωνάζει από το δωμάτιό της: "Μαμά, μαμά, τις καραμέλες μου, όχι αυτές που κολλάνε, τις άλλες, που είναι;". Άλλη φορά που είχα ξαπλώσει δίπλα της, ακούω: "Κωσταντή, μη μου  πάρεις τη μπάλα μου!". Ενώ, ένα πρωί ξυπνάει και μου λέει: "Μαμά, το είδες το άλογο;" Ποιο άλογο, της απαντώ. "Είναι στο παράθυρο", μου λέει. Δεν υπάρχει κανένα άλογο στο παράθυρο ματάκια μου. "Όχι, όχι, είναι στο παράθυρο στην κουρτίνα". Τραβάω την κουρτίνα για να της δείξω οτι δεν υπάρχει άλογο μέσα στο δωμάτιό της. "Μα που πήγε;" μου απαντάει. Στον ύπνο σου το είδες καρδούλα μου, ήταν όνειρο.

Οπότε προχθές την είχε πιάσει το γατίσιο (όχι το μυρμηγκίσιο) και είχε ξαπλώσει φαρδιά πλατιά στο πάτωμα και κυλιόταν. 
- Που το είδες αυτό το πράγμα και το κάνεις; της λέω
- Στον ύπνο μου, μου απαντά!




1 σχόλιο: