Τετάρτη 16 Μαΐου 2012

Φτιάξε Πίνακα Ανακοινώσεων

... ή για την ακρίβεια κάνε όμορφο, χρωματιστό και αισιόδοξο τον συμβατικό σου πίνακα ανακοινώσεων. 

Η ιστορία έχει ως εξής: είχαμε αγοράσει τον παρακάτω, λιτό και απέριττο, πίνακα από φελλό για να καρφιτσώνουμε  λογαριασμούς-λυπητερές κι ότι άλλο θέλαμε να μην ξεχάσουμε (αν υποθέσουμε οτι μπορεί κανείς τη σήμερον ημέρα να πει "α, καλέ πως μου διέφυγε να πληρώσω τη ΔΕΗ κι είμαι με το κεράκι μου απ' το Πάσχα").



Όμως, κάτι δε μας πήγαινε καλά. Σχεδόν, δεν τολμούσαμε να τον κοιτάξουμε -τον πίνακα ανακοινώσεων- και όχι μόνο επειδή τον διακοσμούσαν οι απεχθείς για εμάς λογαριασμοί. Μας φαινόταν άχρωμος (κυριολεκτικά), άοσμος και άγευστος (μεταφορικά).

Και πήραμε την μεγάλη απόφαση. Και λέμε "ας τον χρωματίσουμε", "ας τον ομορφύνουμε", "ας του δώσουμε μια πινελιά από την παιδική αισιοδοξία του μυρμηγκιού μας"!

Και πήραμε τα σπρέι παραμάσχαλα και βγάλαμε τον Πικάσο από μέσα μας και βάψαμε τον αδιάφορο πίνακά μας πορτοκαλί και τον κάναμε "διαφορετικό".


Και κατόπιν λέμε "μη σταματάς τρελέ μου εαυτέ - κόλλα του κάτι τρελό"! Και του κολλήσαμε. Πήραμε το σούπερ δυνατό κι αγαπημένο μας πιστόλι σιλικόνης και του κολλήσαμε ένα σούπερ ανοιξιάτικο ύφασμα που αγοράσαμε από το ΙΚΕΑ.



ΚΑΛΟ;

Κι έτσι τούδε και εξής, μετά την επανάσταση του χρώματος, της ζωντάνιας και της αισιοδοξίας, ο επαναστατικός πίνακας ανακοινώσεων κάνει τους λογαριασμούς λιγότερο πικρούς. Πλέον, τον κοιτάμε με τόλμη (και γοητεία) κι αγάπη!






3 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη μεταμόρφωση ενός βαρετού πίνακα! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Αναστασία,

    Χαίρομαι που σου αρέσει.
    Λίγο χρωματάκι τελικά κι όλα αλλάζουν κι εγώ που δεν είμαι και πολύ των αλλαγών, προσπαθώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραία ιδέα!
    Προσοχή να ξεχωρίζετε τους λογαριασμούς από τα λουλουδάκια! Μην μείνετε χωρίς ρεύμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή